Sunday, September 21, 2008

Trilogi yang dinanti-nantikan...


Hijab Sang Pencinta by Ramlee Awang Murshid
Haa, nilah dia trilogi yang saya tunggu2 sejak setahun yg lepas (Seminggu turun naik bandar Kota nak cari buku tu, seminggu juga merengek pada adik supaya mencarinya di uni di utara, akhirnya saya dapat jumpa jodoh saya). Saya teruja untuk mengetahui pelengkap hikayat Laksaman Sunan dengan pengembaraan yang sangat menarik dan banyak ilmunya. Sejak dari Haryani 'tidur', Dani 'lemas' dan kini Saifudin pula merentas masa. Yang penting saya memang sukakannya. Saya gemar karya Ramlee Awang Murshid sebab I love thriller+ epik! 'Hatiku di Harajuku' pun best..
dan saya suggestkan buku sebegini untuk dihayati tatkala hati berbisik dengan kesepian..
Sunan berkata ada dua ayat yang saya sangat suka
1) Sebagai manusia kita sayang padamu
2) Mati itu pasti...hidup, insyaAllah..
Selamat membaca!

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka