Friday, April 1, 2011

up 1

Last week was my birthday.
I am older than past year.

To celebrate,
i bought a cake (banana choc at Mid Val-jauh tuu).
Sharing the happiness and rezeki with my friends and students.
Alhamdulillah.

Diadakan di atas Gunung Ledang (200m dari kaki bukit je kot tapi it's a part of G.Ldg le)
Itu yg pertama dlm hidup ni.
Penat tu nk panjat sampai ketinggian tu.
(That's one reason why i don't really like hiking).
But then,
it was a priceless experience,
once and only on my birthday.
Party in the middle of jungle. :)

So here:
"Happy Birthday Adawiah"

My cake

 Sebelum kek dimakan

 Tetamu yg hadir

 Dua dari mentees

 Batu besar di belakang


*walaupun 'dia' tak wish on the day tapi 'dia' said sorry..
**cute ke bila gf minta bf hadiah spot lite kete?? he he he



1 comment:

  1. wah dah tua rupanya ko ni...
    hepi belated besday.ingat daku dalam doamu...hahhaha

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka