Monday, May 30, 2011

sekolah dah cuti

Isnin.
 Oh. Jumaat ni, kita orang ada trip.
Pergi Pulau Perhentian & jalan-jalan K'tan-T'ganu .
Pergi kenduri bos buat syarat sekali.
Nasib baik mak beri izin tau.
He he.

Sempena cuti sekolah.
Mood nak bercuti pun ada gaya macam budak sekolah.
Ok fine.
Kita orang tak ada cuti sekolah.
Tapi gediks juga nak raikan.
Ha ha ha.

So awal2 lagi (selaku ketua rombongan -angkat sendiri),
kita orang dah mohon cuti.
Ahaks.
Terasa indah bila ia sudah diluluskan.
*Sengih tak sudah*

Kakak-kakak aku selalu jeles sebab aku selalu senang cuti.
Mak aku selalu risau bila aku selalu cuti.
Memanglah.
Sebab kita orang mana ada cuti tetap macam dia orang tu.
Kita orang mana ada cuti sekolah 2 kali setahun tu.
Kan. :))

Memandangkan hari ini Isnin.
Lg 3 hari je nak Jumaat.
Wah.
Tak sabarnya.
Dan aku pasti,
dia orang yang lagi berempat tu mesti dah panas punggung je duk kat opis tu kan?
Sibuk-sibuk dah letak kat status FB.
Ha ha ha.
Sabar-sabar ye kawan2.
Jangan lupa bawak tentatif program yang aku dah sediakan tu.
Jangan lari bajet nanti.
Hehehe.
:))

Sebutkan pulau yang anda pernah pergi lawati:
1) Pulau Pinang
2) Pulau Pangkor
3) Pulau Langkawi
4) ...next..waiting..

*lebih tak sabar nak balik kampung jumpa Hadi & Hadirah. :))

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka