Tuesday, March 17, 2015

Punch

Irdina dah tidur kat sebelah di kala entri ini ditulis.
Sungguh nyenyak buah hati pengarang jantung mak ni tidur ye.
Cuma kadang-kadang dia seperti mengigau,merengek.
Lepas tu tidur semula.
Lena ye nak.

Tadi aku menonton episod akhir (tak sangka dah final episod, tapi bagus gak tak adalah nak sakit hati lagi) drama bersiri korea - Punch!
Tajuk je dah rasa macam sesak dada kena tumbuk. Aduh!
Kenapa ye drama korea ni begitu menarik?
Lately,aku kembali menonton SBS setelah sekian lama aku tak ikut drama korea bersiri macam ni.
SBS tu hanyalah untuk Runningman,itupun aku dah siap rakam je,tengok lain kali. Hihi.

Start Pinocchio,tertengok iklan Punch.
Lepas tu meleret ke Hyde Jackell Me (HJM).
Mana taknya,drama korea ni once tertengok 1 episod awal,terasa nak habiskan walaupun drama tu kalau ikut benchmark or taste aku,tak capai langsung.
Biasanya nak kena tengok hero dulu,then heroin.
Jalan cerita nombor dua. Hehe.
Macam Pinocchio,sebab hero tu kiut and pernah datang Runningman.
Kalau HJM tu pulak sebab Hyun Bin,dah lama tak tengok dia lepas Secret Garden. Hukhuk.
Tapi Punch, sangat menarik.
Cerita pasal lawyer kan aku memang suka.
Tulah dia.
Penantian setiap malam isnin dan selasa aku dah selesai.
Tak tahulah pulak kalau lepas ni terfollow lagi siri baru. Hihu.
At least, ada benda best nak tonton.

*tiba-tiba dikejutkan dengan kedatangan emel Dr. Razali yang bertanya progress projek. Nak datang melawat sini,and peringatan terakhir by hook or by crook mesti finish this sem gak gak !!! Huaaaaaaa....terasa kena punch sebijik! Aduhhhhh....




No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka