Saturday, April 22, 2017

April Tiba dan Mahu Pergi Pula

Amboi amboi amboi.

Dah lama rasanya tak update.

Bulan April pun nak melabuhkan tirainya.

Oh ye.
Satu semester PnP ni aku stay di lab sahaja memandangkan kelas semua di belakang.
Dah start exam nanti barulah kembali ke kubikel kecil di ofis depan.
Hehehe.

Hari ni Sabtu, aku bekerja menggantikan cuti yang akan diambil pada Ahad depan.
Orang nak cuti panjang 4 hari, layankan aje.

Aku cuti panjang percuma macam tu pun aku tak ke mana-mana, duk rumah jelah.
Paling jauh pun aku leh lah jalan-jalan Kini kat bukit ke, Giant kat tanjung ke.
Melaka memang takkanlah, sebab tak pernah buat.
Melainkan ada suami bawakan.
Pernah dulu sekali sebab ada kursus kat hotel sekitar Melaka, tapi itu masa sorang-sorang.
Berdua dengan Irdina tak pernah lagi.
Balik Kota selalulah.

Sebab tu aku tak excited pun kalau dapat cuti.
Unless ada plan nak outing ke apa ke.
Dan suami pun bercuti sama.

Cuti aku nak simpan untuk beraya, berjalan dan kecemasan.
Kalau saja-saja biasanya aku akan berfikir dua kali.

Oklah,
Nak prepare untuk kelas.
Next time update lagi.

Love.

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka