Wednesday, October 13, 2010

hall of fame

Last nite,
my colleagues and I were having bowling  tournament.
The tournament was only for KKTM Ledang staffs.
For beginning perhaps.
But when they brought along their family,
it became such family day's atmosphere.
And personally,
I love it! :)

Tak.
Sebenarnya aku nak highlight kan.
Sesungguhnya,
aku impressed dgn diri sendiri.
Sebab,
frame 1 and 2,
aku tewas.
Disebabkan aku belum dapat 'tune' sebenar dgn lane tu.
Dalam kata lain belum betul2 adapt laa.
Hahaha.

Frame 3,
entah kuasa mana yang merasuk,
meniupkan aura super saiya.
Aku dpt strike, dan banyak spare jugaklah.
So, itu memberikan aku kelebihan yang memang lebih sangat2
daripada frame 1 & 2.

Kalaulah, what if,
aku start dulu 2 frame awal tapi tak kira point lg,kan bagus.
Kira masa betul2 count in points tu aku dah dapat buatlah.
Aish..hahaha..:))

Actually,
aku bukan tau main boling ni.
Memang tangan peti sejuklah.
Tak bedung.
Asik masuk longkang jek.
Masa study dulu,
2 kali join, kalau tak dpt 1st place from the bottom, the 2nd laa kot.
Hahaha.

Tu yang aku rasa macam ajaib je.
Sbb frame ketiga aku boleh pulak baling bola tu
duk betul2 langgar pin.
:)
Hall of fame.

The result:
ranking ke-13.
Out of 30 rasanya.
Ok lah tu kan. Not bad!

* nak main lagi..jom! :))
** play for fun, without any stress...bagus utk kehidupan..hehehe..

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka