Thursday, October 28, 2010

setan ada di mana-mana

Dah lama tak tengok movie kat panggunglah.
Last tengok bulan 3 kat Bt Pahat.
Sekang bulan bape ni?
10 dah..

Dan last tengok CD,
malam sabtu lepas.
Cite yang dah lama main kat wayang.
Lagenda Budak Setan.

Aku sebenarnya tau je tajuk ni,
roughly aku familiar dengan watak Kasyah tu
tapi aku memang tak pernah baca pun novelnya.
So aku memang tak tau jalan ceritanya.
Dan pada firasat aku kalau tajuknya ada setan,
mungkin isinya ada kaitan dengan setan jugak kot.
Hehehe.

Adik aku cakap ending dia heroin tu mati during giving birth.
Katanya kalau dah happy ending tu biarlah happy je, ni boleh mati pulak.
Agaknya tu sebab ada sambungan dia..
Novel Katerina tu kan?

Agaknya laa...

*selalu tengok drama Korea...;p

2 comments:

  1. cam tak caya je pompuan tak baca novel ajadiat akasyah..huhu

    ReplyDelete
  2. jenanese:

    novel bertajuk "lagenda budak setan" memang tak pernah..

    novel ahadiat akashah yang lain pernah laaa...

    -saya ada tulis saya tak pernah baca novel ahadiat ke? cuba baca betul2 ayat kat entri tu..
    kot tak mana saya tahu pasal novel katerina..huhu

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka