Wednesday, February 2, 2011

your job is to be yourself

-->Today is last day sebab esok cuti raya cina.
Masalah banjir di sekitar Johor masih ada.
Aku jadi bimbang pulak jalan nak balik kg nanti ok ke tak.
Dah la satu and the only one ever je jalan nak ke Air Tawar tu.
Highway belum buka lagi.
Redah je laa mak..hehehe

--> Walaupun today is last day,
tapi ramai staff lain dah mula bercuti.
Maka ofis menjadi agak kurang hangat.
Sebab haba berkurang.
Teori heat transfer ok!
Hahaha.

--> Aku sepatutnya bercuti seminggu juga utk meraikan tetapi
di saat2 akhir abah cancel pulak plan.
Demi tugas aku kepada anak bangsa,
aku gagahkan diri utk stay sampai hari ni
dan mula bercuti mulai tarikh cuti umum yg sebenar.
Uwaaa!!!

---> Ok lah,
aku mendoakan students M'sia kat Mesir selamat semuanya.
Sebab aku pernah rasa keadaan tunjuk perasaan macam tu kat KL.
Ni lagi kat negara orang, entah nak lari kat mana.
Semoga Allah melindungi mereka.
Amin.

* berada di kampung selama 5 hari mulai esok..(3-7 feb) dan itu bermakna connection terputus secara normalnya..berjumpa next week ye..:)

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka