Tuesday, February 1, 2011

there you go

up-date entri:


--> last weekend we went to Bakri Bowling Center.
kononnya utk mengisi masa lapang daripada melepak dan membuta di rumah saja.
nasib tak baik, ada game pulak.
terpaksa tukar laluan ke Giant Tg. Agas.
tak shopping pon..(ayat menidakkan) hehehe

--> this week adalah secara rasminya (quote ayat cik kaunselor) menjadi mento kepada 4 orang protegees.
mentor-mentee is a kind of family yg takde hubungan biology.
tapi we share and care about each other.
give and take.
so as a mentor,
aku dah macam kakak sulung dorang( disebabkan jarak umur yg tak seberapa tu).
please,
this is 1st time aku jadi seumpama itu (mentor)
so aku berharap utk menjadi yg terbaik.
if possible, i'll help.
aku nak jadi pendengar yg baik,
tak dapat solve at least aku boleh ringankan beban dorang.
hope dorang boleh berjaya dengan jalan hidup yang dorang pilih.
sbb aku diamanahkan utk 'menjaga' dorang sehingga tamatnya pengajian nanti.

please,
let me feel this place is belong to me..


* apapun last nite, there was something special happened in my life...:) 
** hepi holiday ok!
*** masih mencari pic mentees utk diletakkan dalam ni..huhu

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka