Friday, July 17, 2009

habuk yang berharga

berhabuk sikit kafe saya seminggu dua ni.sibuk menghadiri kursus dan segala jenis kerja yang ala-ala out station tu.5 hari tak on laptop.tambah pulak kepala saya tengah serabut nak karang dan cari idea, jadi tak sempat nak jengah lama2 kafe ni.huhu.minta maaf ye.

balik2 saja ke HQ, saya dapat tugas baru.nak kira jd bidan terjun tu bolehlah.tapi pada saya ia satu tugas yang buat saya geledah potensi diri yang selama ni langsung saya tak beri perhatian.emmm,sebenarnya lepas kena cangkul2, khazanah tu memang berharga.alhamdulillah.hehehe.:)

thumbs up untuk rabia kerana berjaya jd cik MC kelmarin! :)

krew terlibat majlis & terlibat makan: mat due (cameraboy), bro rashid (tolak troli), rabia chan (MC tiba2 jek) & apis (jemputan meriahkan acara makan) hehehe

sejak balik dari kursus, saya rasa ada satu jalur semangat dalam diri.sehingga kadang2 kata2 saya dipengaruhi sama.hahaha.berkobar2 ye cik rabia.yang penting semuanya buat saya rasa enjoy, hepi dengan hidup.walaupun penat sangat.huhu.

yang penting kita hepi..hepi..hepi...yang penting kita hepi!! yeay!!

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka