Tuesday, July 7, 2009

lepas beberapa hari tak timbul...

"adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta? yang masih bersemadi untukmu...."
~yuna~

entri rindu sudah berbalas.terima kasih sahabat2.saya sangat terharu.
dah berapa hari saya tak lawat laman sesawang ni.sibuk dengan misi terbaru.debaran sentiasa ada.huhu

rabia reply:
rindu tu memang sentiasa ada.saya mengambil keputusan untuk membiarkan saja ia hinggap dan bila2 dia mahu terbang, saya sudah tidak kisah lagi.sebab saya tau, rindu tu akan datang lagi.dan yang paling penting saya tau rindu itu pada siapa yang patut and layak utk terima.rindu saya bukan sampah.rindu saya ada harga.saya bukan suka2 hampar ia di lantai untuk dilelong atau dijaja.terpulang.pada yang sudi menerima, terima kasih.kerana anda membayar harganya.:)

penatnya lalui hujung minggu yang lepas.tapi berbaloi dan ada sedikit rasa lega bercampur banyak lagi rasa lain.alhamdulillah.misi pertama selesai.misi seterusnya bakal dilaksanakan.
[confirm tak faham ayat2 kat atas ni..hahaha.misi2 laa..apalah..misil kot..ngeee]

saya minta maaf kerana telah melukakan dia tanpa sengaja.saya mengaku saya cuai.saya janji akan lebih berhati2...hendak ku tangis, tiada berair mata...pedih di dalam siapa yang tahu..tak terluah hingga ke mata..huhu...isk isk....

dan saya juga sudah membuat keputusan.tidak mahu kisah apa orang kata selagi ia tidak memberikan efek pada hidup saya.
suka hati sape2 yang berkenaan kalau rasa2 macam dah cukup bagus utk men'down-grade'kan orang lain.dah cukup hebat utk berkata2 tentang orang lain seenaknya.dah cukup mantap nak menjadikan orang lain bahan uli adun gaul sesedap rasa mulut anda..saya ucapkan terima kasih..dan saya memang tak mahu ada kaitan..it's nothing to do with me!!!.....

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka