Wednesday, September 22, 2010

Aku suka dia

Macam mana nama Husna boleh timbul pada budak kecik yang comel?
Tak berapa pasti.
Tapi kalau ikut kronologi aku (tak tahulah kalau betul2 memang abang aku nak namakan anak dia nama tu),
masa tu glemer program realiti Gadis Melayu.
Finalis feberet aku adalah Husna.
Hehehe.

So, adalah menjadi tradisi atau sifat menghormati,
kalau ada kelahiran ahli baru
mesti minta suggestion nama.
Aku berkenan betul nama Husna tu.

Tau-tau je masa Husna dibawa balik ke rumah,
abang aku cakap namanya Nur Aimi Husna.
Yes!
Mula nak letak Aimi (ni sebab kak ipar aku suka nama ni),
sebab kalau dalam kelas sok nama dia cikgu panggil awal.
Tapi aku tak prefer nama Aimi sebab sorang senior aku nama tu (dan aku tak ngam dengan dia huhu).
Pastu je adik aku kata letaklah Nur kat depan lagi sedap.
Hahaha.
Personally, aku pun suka nama ada Nur (eleh terpengaruh Nurkasih la tuh).

Dan la ni,
orang lagi banyak panggil Husna.
Syahmi je panggil Aimi.
Entah2, Husna pun taktau nama dia Aimi.
Macam Syira masa kecik2 dulu tak tau nama dia Afrina.
Hehe.


Tak kisahlah.
Janji namanya maksud baik dan cantik.
Kan. :)

*Husna sekang dh jadi mesin photostat, asek copy apa orang buat jek. hahaha. :))
** dan suka hati aku la nak cerita pasal Husna je..:p

1 comment:

apa-apa yang kamu suka