Thursday, September 2, 2010

macam apa dengan apa

Mood balik kampung semakin menyesak dan menghimpit.
Tolong!!!

Ok.
Tadi berkursus, in the right word; 'sekolah semula'.
Subjek yang dipelajari adalah EC; stand for electric circuit.
Oh ye.
Berguna juga buku yang dibeli (mahal tu) ketika 5 tahun lepas.
Walaupun masa tu memang sepatah haram pun dalam buku tu aku tak faham, as in, aku tak pernah pun betul2 gunakan buku tu.
So maknanya, memang betullah kata orang; untuk tahu, faham & jatuh cinta itu memang makan masa yang lama.
Sebab aku baru di peringkat surface ketika ini, setelah aku mula belajar EC 5 tahun lepas.
Impressive?!! hahaha.
No.
Unbelieveable!!
Ha ha ha..entahlah!

Lepas raya ni,
aku mungkin akan terprogram dengan rumus, formula, nombor, simbol, dan banyak lagi benda di luar petala.
Aku bimbang aku akan menjadi seperti otaku tetapi bukan extremely fanatic & obses pada anime/komik/manga, sebaliknya pada kitab tebal EC.
Ha ha ha.
Scary!
To think what will happen.
Me n EC?!!
Macam langit dengan bumi.
Macam kapal laut dengan kapal terbang.
Macam kutub selatan dengan kutub utara.
Macam beruang kutub dengan penguin.
heh!

* semoga perjalanku sbg pendidik dipermudahkan..ameenn..:)

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka