Tuesday, September 21, 2010

ketika raya

Raya 2010.
Husna duk lama kat kampung.
Sampai 2 minggu.
Dia jadi manja betul sebab ada makcik2nya yang melayan.

Hadi pun ada.
Dia dah mula mentatih.
Dah jadi best friend Husna.
Main sama2.

Yang seronoknya tahun ni,
aku gembira dapat jumpa semua anak buahku.
Semua gaya kasik gegar rumah.
Havoc tau!
He he he.

Kitorang beraya 3 hari je dengan mak abah.
Sebab lepas tu abang aku angkut bawak balik Kelantan.
Sudahnya kitorang cuma beraya rumah mak ngah je.

Aku awal2 lagi memang tak nak balik kampung.
Aku kerja kat situ, tak nak aku patah balik.
Huhu
Cuma kak ngah je raya kat Serom.
Mak abah singgah kejap on the way ke Kelantan.

Aku duk rumah 2 minggu.
Bosan betul sebab kawan2 lain dah mula kerja Isnin tu.
Aktiviti beraya berkurang (rumah untuk diserbu raya dah kurang).
Aku sempat ikut marhaban separuh jalan je.

The rest was history...

Berikut antara gambar yang sempat di snap.


Berhari raya bersama rakan2 sekampung. Dari kiri: Ida, Jura, Mo', BF baru, Me & Amir.(Me in blue colour..kan dah ckp baju raya this year kaler biru..)

Nur Aimi Husna & her younger brother Muqri Hafiy
..so lovely..

Me &Husna

Me & Mahmud Azimuddin

  
Husna, don't! (cute kan? she was trying to eat the kuih raya..gaya orang tak nampak dia buatlah tu..hehehe)

Lepas tak dapat bukak bekas plastik, dia nak bukak pulak telap kerepek..Husna, don't! (hehe, Husna cuba nak kecahkan meja)

 Me & Hafiy

 Anak buahku (Hadi, Syira, Husna & Mahmud)

 
TV Raya..(boleh pulak tv lama tu rosak time nak raya..saja jek tau. model: Irfan)

* thanks to frens yang sudi beraya di rumah & yg sudi keluar beraya bersama..:)

2 comments:

  1. biah balik kelantan ke?
    tak singgah umah peng pun..

    huahuahua

    ReplyDelete
  2. peng,
    bukan orang la..
    mak abah orang..
    orang duk umah je ni haa

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka