Thursday, November 25, 2010

aku: hati, tulang & daging

 "..dia bukan yg terbaik utk ko
 ko lyk utk org yg lebih baik..
..satu masa nnt ko akan mengiyakan ape yg aku ckp"

line tu aku akan ingat.
sbb itu pesanan seorang sahabat.

i feel nothing.
nothing's wrong with that.
it's ok after all.

tahu.
setiap drpd kita ada our own 'match'.
sbb tu timbul ungkapan2 macam tu.

dan.
dari pesanannya,
aku faham dan aku terima.
itu yg terbaik buat 'dia'.
dan
aku juga ada yg terbaik buat aku, kan?

* oiii ni apa ni duk dalam mode org kena rejek saja?? ahaha..dak aih ni adalah luahan biasa seorang yang ada rasa & cinta dalam dirinya, bukan aku ini sekadar tulang & daging tau...:))
** dalam aku geram2 tu tapi aku suka sbb respon 'dia' lately buat aku rasa ada sedikit harapan..uwahahaha!!! :))

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka