Wednesday, December 8, 2010

Lee Jae-Min

Maal Hijrah 1432.
7 Dis 2010.

Sem 1 telah seminggu berakhir.
Tugasan2 finishing telah aku siapkan.
Sekarang tinggal up-date sistem profile sendiri jek.
Tapi tak leh setel2 pasal ...urmm..well, everyone should know..huhu

Dan..
Sekarang ni nak buat apa?
Meeting pun ada, pra-senat pun ada..
Bukan sepatutnya time students cuti ni la kita boleh pergi kursus ke?
Menambah KPI tau..:)

So,
aku dan kawan2 seperti ..urm..
entahlah aku pun tak de ayat nak gambarkan.
Apa pun,
time ni laa macam kami semua dapat berkumpul beramai2.
Bercerita dan bergelak2.
Sbb kerja hakiki tu dah selesai.
Sekang ni la ada masa utk hang-out dan menjadi seperti orang normal yang lain.

Mengenai perancangan semester akan datang,
penentuan subjek dah ada.
2 subjek baru untuk aku.
Urmm..kena study balik.
Mungkin dah boleh mula sekarang.
Hahaha.

Maknanya aku kena pikirkan cara yg paling efektif
untuk mendorong students suka pada "Human System".
Macam yg kita tahu,
ada berapa kerat je manusia yg crazy about engine,
tend to like more in human-body-things watsoever tu kan.
Huhu.

Then,
aku kena buka kitab tebal Addmath utk bertapa.
Dah macam amek SPM balik je.
Bio-Addmath..wow combination yg sgt mengkagumkan, though.
Mungkin aku boleh buat lebih baik.
:)


Lastly,
SELAMAT TAHUN BARU 1432H!
:)

*urm..-tiba2 suka guna perkataan ni sbb Alice pun Urm jugak! hehehe..:))

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka