Thursday, March 3, 2011

lame

Check FB.
(Read: check frenlist.)
Sometimes, 
baru aku perasan -"oh dia ni..",
"eh, dia ni ada dalam frenlist",
"hah, dia kawan aku ke?bila ni ek?"
and etc. (ayat konon2 terperanjatlah tu).
For that aku betul2 minta maaf sbb aku mmg jarang up-date.
Aku cuma tengok recent events, RSVP orang kawin, birthday reminder, wasoeva tu laa.
Nak tengok gambar orang selalu pun intenet tak laju mana.
Huhu.
Rasa macam tak penuhi sosial punya meaning je. hahaha.
But impressed, 435 people as friends..ye ke ni? :p
Ok.
Done.

Last nite,
tengah semangat nak masak.
(Read: tengah lapar)
Boleh pulak, nasi jadi half-cooked sbb tiba2 gas habis.
Ngeee...
Takat tu je laa semangat akak.
Simpan balik sayur, bawang & segala bagai ramuan.
Haha.
Moral: check dah bape lama tong kamu tu beli?
Hmmpph..7 bulan lebih kurang. 
Patutlah pun. Dia tak bagi hint kalau nak kong.
Nasiblah.
Makan biskut cecah air teh tarik je.
Huhu.

Starting last week,
aku dah mula kembali routine training badminton.
Sampai terpaksa missed drama cina kul 6.
This week tiba2 je Fang Nin dah takde. 
No!!

Aduh.
Kenapa semua kerja nak kena buat waktu petang?
-training
-feberet drama
-siram pokok kacang
-bakar sampah
-cabut rumput
-basuh baju
-masak (kalau rajin lee)
Motip: saja kalau boleh nak all out kan? hehehe.
(tapi tak kurus2 pun..hahaha)


Sejak tengok Lovely Samsoon ni, tersuka pulak kat Hyun Bin..ceh2..
Pastu niat nak belajar piano yang pernah terkubur tu macam dah digali keluar semula jek.
Hehe.

* "if you are not the one who made for me, then why does my heart tell me that i am?" -still questioning before sleep..crying again..;(

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka