Thursday, August 9, 2012

Yang Terindah dan Langit Menangis

Bazli terus unggul di kaca tv 24 inch kat rumah tiap hari kul 7 mlm.
DDK tak semua episod aku follow.
Suka Nazim and Tiz, tapi bila dah start Ammar meroyan dengan Nadirah, aku jadi malas nak menghadap.
Lebih baik tengok channel lain semasa berbuka.
KYT pun aku follow sbb ada Bazli lagi. (ok bukan, nama dia Kapt. Bazli-Shameil).
Hopefully, dorang tak down kan aku macam Ammar-Nadirah buat. Hiks. ;p

Walaupun sekali lagi membawakan watak 2nd hero, yang penting Bazli masuk tv selalu.Kihkih.


p/s:janganlah Bazli meroyan lagi.Hukhuk.
      rasanya ada beli novel tajuk Yang Terindah macam tu.tapi cerita dia lain kot.



So,
hari ni warga kolej masak bubur lambuk lagi.
2 hari lepas pun dah buat.
Tapi hari ini special day untuk Kak Dah because today is her birthday.
Age? opss..rahsia tau. hihi.
Macam nak bagi sesuatu kat dia, wait and see ya! :)


*Alhamdulillah, minggu depan nak balik kampung. And next-next weeknya adalah hari raya. Bermakna, countdown dah bermula nih. Hihi ;)

4 comments:

  1. erk...die 2nd hero kah? lerr...bukan 1st hero...
    serius agak menyampah dejavu..huu~~ watak pelik & ajaib2 belaka... (◕‿◕✿)~

    ReplyDelete
  2. laaaaaaaaaaaaa...awal2 aku dah kuciwakan aku~~ hak2!!

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka