Saturday, October 1, 2011

harap

Ok.
Dah cukup sebulan kami kat sini.
Tempat training ni bersebelahan dengan nursing college.
Sometimes kalau aku tengok hostel budak2 nurse tu aku teringat balik zaman kat uni dulu.
Pastu gedik pulak teringin nak buat nursing.kuikui.
Depan rumah pulak kawasan gunung.
Kiranya tempat ni agak ceruk dari bandar.
And kalau nak keluar kena jalan jauh sikit utk dapatkan teksi or kawasan perkampungan yang ada kedai.
Setakat hari ini aku hanya keluar ke bandar Chiang Mai dan Tesco Lotus saja.
Tempat lain tu cuma zoo.hehehe.
Macam susah sikit nak keluar melancong.
Rasa bosan asyik pergi tempat yang sama.
Dan aku pulak jenis cepat penat and kurang suka berjalan.
Jadinya duduk rumah layan cite korea.
Paling tak pun keluar rumah, ambil angin kat depan and duk borak2 ngan jiran sebelah.hehe.
Aku ni tak sabar nak habiskan training  ni.
Rasa dah lama sangat tak jumpa mak abah.
Rindu nak main ngan Hafiy n Husna.
Kenapalah tiap-tiap bulan tu ada 30 hari?? (soalan apa ni?)
Dalam hati "cepatlah 23 Dis".

Sebenarnya seronok pergi tempat orang macam ni.
Tapi kalau utk melancong lagi seronok, jalan2 makan angin.
Kalau datang sebab kerja macam tak de plan nak buat apa selain kerja.
Lagilah kalau tempat yang jauh dari transportation service macam ni.
Rasa  nak pinjam satu motor dorang, tapi takde lesen kompem tak bagi punya.
Takpelah, sabarkan hati.
Sabar...


*berserahlah padaNYA, DIA Maha Mengetahui..:)

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka