Sunday, October 30, 2011

panjat

Kira-kira dah masuk minggu ke- 9 pada minggu ini.
Bermakna tinggal 7 minggu untuk dilalui dengan tabah.

Esok katanya ada big exam (bigger than small test), uhuh.
Mungkin kena review sikit.
Untuk pencapaian level AK, aku berada di tahap paling rendah sekali.
5 daripada AK yang aku bikin, hanya 1 saja yang berhasil.
Agak sedih juga, tapi untuk aku hanya mohon kekuatan bertahan saja.

Saat aku rasa down, tak ada benda lain yang aku ingat.
Aku hanya mahu melihat wajah mak abah.
Tak payah berkata walau satu perkataan pun takpe.
Aku cuma mahu menenangkan rasa hatiku yang sangat menyebalkan ini.
Aku tak nak call sebab aku tau aku takkan bisa berkata-kata.
Mungkin juga mak akan dengar suara sebak aku, dan itu akan buat mak risau tak boleh tidur.

Bila aku terluka (selama kat sini lebih sekali aku terluka), aku terus teringat rumah.
Bilalah nak balik? uhuh, gila homesick!

Untuk weekend yang lepas, aku melawat tempat-tempat yang ada kat Chiangmai.
Let's scroll down.
Pics will tell you everything..

start the journey from Doi Pui.macam Cameron view dia.

let's go panjat ke atas lagi

depan sekolah kat atas bukit tu

mari masuk ke secret garden di Doi Pui tapi tak jumpa Jo Won..hahaha



kebun bunga

ahah, sunflower!

sejuk gile air dia..huhu

korang cari duit poket ek?

tengok view Chiang Mai dari atas Doi Suthep.


dah time, bell is ding dong.

*teringin g Chiang Rai pulak.

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka