Tuesday, November 1, 2011

tak cukup ni

Sejak duduk kat negara orang ni dan hari-hari disogok dengan hallyu wave, 13 members of Super Junior pun aku dah tau.
Padahal kalau dulu haram satu hapa pun aku tahu pasal k-pop ni.
Sekang ni aku tak leh terima kalau ada kumpulan dari negara lain berkonsepkan ala-ala k-pop.
Pada aku yang cantik itu hanya SuJu, ok! hahaha
Semalam baru aku tau dah 2 bulan Heechul tidak bersama SuJu mempromosikan Mr. Simple.
Agak terasa juga kehilangan beliau walaupun masih ada Kyuhyun dan Eunhyuk di situ.
Dari 13 members, 2 ikut military servis, 1 terminate contract n balik China, 1 sibuk berlakon.
Walaupun diorang ramai,tapi kalau takde sorang dua tetap tak lengkap.
Bukankah SuJu itu identitinya memiliki ahli teramai?
Nasib baiklah aku tak follow dorang dari awal jadi aku tak delah sampai nak buat tribute utk Heechul, Kangin, Hankyung & Kibum.huhu.

ramai kan? kalau kurang sorang, boleh detect. (source:google)


*kesan hallyu ni memberikan aku kadang-kadang senyuman & gelak sorang2..it's ok rite?good medicine sometimes. :)

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka