Wednesday, March 28, 2012

사랑해

Mac up-dates:

1.
Birthday aku, abah, Aliff dan Syahmi jatuh dalam bulan Mac. Berkongsi bulan kelahiran. Sangat istimewa.
Kali ini, walaupun seperti tahun-tahun sudah tiada sebarang sambutan, aku bersyukur kerana dapat merasai nikmat hidup. Alhamdulillah. Beli kek sendiri dan bagi kat kawan-kawan, sama-sama berkongsi kesyukuran. Mak pesan di hari lahir, banyakkan berdoa. Mohon pada Allah rezeki dan jodoh. Aminn..:)

생일 축하합니다, rabiah! :)

2.
Sempena Hari MARA ke-46, aku memilih untuk mengaktifkan diri di hujung minggu dengan menyertai jalan kaki laju-laju di bandar Batu Pahat. Walaupun tidak sebertuah rakan-rakan kerana nombor pada t-shirt aku tak disebut ketika cabutan bertuah, aku tetap enjoy. At least keluar peluh, jumpa orang, bersosial dan melihat tempat baru. Sekali terpandang Rengit Coffee, apa lagi terus singgah!

Bau kopi yang sangat harum. Release.

3.
I am an ordinary human with less capable of remembering someone details. Hence, I totally forgot about my mentees's birthday. Sorry.미안. I am trying to be a good and caring mentor for my mentees.잠깐 만요!

For you guys on your birthday. Keep smiling and be a good mentee ok!

*mengharapkan di usia yang baru ini, aku menjadi lebih matang dan menghargai setiap detik yang Allah anugerahkan.cherish your every moment! 

2 comments:

  1. happy belated besday...
    wah.. ni kena tiru cara Biah...
    belanja orang masa besday...

    ReplyDelete
  2. Peng:
    Thanks!
    Hehehe..ada rezeki lebih. share..
    Alhamdulillah :)

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka