Sunday, October 30, 2016

Pasang Surut Hidup

Alhamdulillah.
Hampir seminggu hidup di luar liputan signal.
Dah lama tak menyibuk dalam grup-grup wasap.
Ada hikmah bila pada pagi yang hening, tab tidak boleh di on terus.

Rasanya dah boleh adapt balik hidup macam masa tak ada tab dulu, which was 2 years ago.
Tapi sayang sikit sebab banyak data (especially gambar Irdina) ada dalam data memory tab tu.
Selamatlah di "mana-mana", storage yang aku sendiri tak faham tentang IT ni.
Kalau dalam memori otak aku ni rasanya mana yang selalu refresh je aku ingat, kalau duk kat jauh-jauh dalam sana tu tak boleh nak capai sangat.

Sekarang ni nak merakam (gambar or video) aku bawak kamera digital.
Nanti dah full memori dia, transfer ke laptop.
Nur Irdina pun dah pandai tangkap gambar sendiri, obviously bahagian kaki dia yang sedang bersilang.
Nampak comel dan bambam! hahaha

Macam pro, tapi comel! ;)

So start from next month ada benda baru yang aku nak kena adapt lagi dalam rutin hidup aku.
I try to make my life wonderful.
InsyaAllah.

*baru lepas baca mesej FB DYMM Permaisuri Johor tentang kenangannya bersama Almarhum Tunku Jalil dan tragedi HSA. Ada sebak di hatiku....

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka