Monday, November 16, 2009

up-date

Azma tanya- "kenapa dah lama tak up-date blog?"

Aku pun tatau kenapa. 
Idea datang tak kira tempat dan masa.
Tapi internet tak macam tu. die suka suki je nak mai kan. tengok kesempatan gak.


macam manalah nak ke suatu tempat kalau transportnya tak ade.hahaha.
dan kalau ada transportnya pun tapi tiket habis atau tiba2 blank tatau destinasi, payah jugak!


*tengok macam ni la..baru sebaris dua ayat aku dah blur + blank..padahal tadi sebelum duduk depan laptop ni aku macam didatangi anugerah terindah untuk dituliskan dalam warkah kali ni. hehehe :p

**aku terus blah..dan pergi makan jek..lalala 

tengah gundah gulana memikirkan aku akan miss tengok Nur Kasih malam jumaat nanti. OMG!
walaupun cite tu sedih tapi Nur Kasih tetap best.
touching beb! 


No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka