Friday, February 5, 2010

Menggatal eh

Yeosh!
Kembali...
Febuari 2010.

Masih belum terlambat utk ucapkan Selamat hari Wilayah kepada penduduk wilayah.
 (cewah, sejak jadi orang wilayah ni, hari ni je laa yang paling best.hehehe)

Hari ni,
Unit kami buat kerja gotong royong.
Nak jadi unit contoh katakan.
Lepas ni award "5s" dengan fail dan kertas paling kurang adalah unit kami. Yeay!! hehe.
Apa taknya en. shredder pun kami jemput.
Bunyi die dah macam mesin parut kelapa. huhu. Semput2 die. Kesian..

Dan kesannya, pinggang aku naik lenguh.
Ni yang malas ni, aku ni tak leh buat kerja banting tulang (bunyi kasi dahsyat sikit).
Dulu kat kampung, keje angkat tandan kelapa sawit tu bese je.
Sejak retired jadi pekerja upahan abah, dan duk kerja dalam aircond laa ni, aku tidaklah sekuat muda2 dulu. huhu.
Oh salahku juga tidak meneruskan amalan renang ku.
Alah aku segan la nak menyelam tenggelam timbul kuak sana sini kat swimming pool kondo tu.
Sejak tinggalkan BMI, dah tak p pool UIA tu.
Tak baguslah lagu ni..

Kesakitan pinggang ni mula dirasai selepas aku angkat barang pindah rumah hari tu.
Pergh..ya ampun..memang pancit beb.
Camne ni?
Aku ketahanan utk tempoh lama memang tak boleh blah.
Tu pasal aku tak minat aktiviti lasak, sikit2 boleh la uollss..hehehe..

Ok la, lets start new healthy life!
Kasut sport ada.
Track suit ada.
T-shirt muslimah atas lutut ada.
Swimming suit kiut ada.ops! :))

Jom!!! Riadah!!!!

~new life begins~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka