Friday, February 19, 2010

Sudahlah SudahLah tak Mahu dengaR lagi

Hari ini...
Mahu mencari kalkulator untuk Alip.
Bajet bawah RM50 (mana boleh lebih, budak sekolah).
Checked!

Semalam...
Bermimpikan si 'dia' yang ralit menocangkan rambutku.
Kemudian memakaikan skaf di kepalaku.
Sweetnya.
Tak mahu bangun tidur boleh tak?
Cut!

Kemudian...
Melihat diri pada orang lain.
Aku degil?
Aku tak habis dengar bila orang cakap dah cantas.Zass?
Aku nak keputusan yang pasti?
Aku macam ni?
Aku macam tu?
..aku tutup telinga..
Mungkin aku memang tak mahu dengar lagi..
Biar aku sendiri
Fikir
Teliti
Muhasabah

Tapi aku sedikit sedih
Begitu rupanya aku yang bernama aku ini.
Ish..isk..
Dan aku lelap dengan putaran pertanyaan ligat di minda
Terus menghalusinasi kepala ku
Oh....
Enough!

~tenggelam dalam maya~

2 comments:

apa-apa yang kamu suka