Wednesday, March 31, 2010

entri ala diari konon

Minggu ni minggu terakhir di Parit Raja.
Selain Parit Raja, selalu juga ke Bandar Batu Pahat.
Dan jelajah parit lain :eg- Parit Botak (cari kerepek), Parit Bengkok (roti canai), Parit Daun (makan malam) etc.

Tiap Jumaat dan Isnin lalu Ayer Hitam.
Kadang2 jenguk Sri Gading.
Banyak juga port dah terjah.
Pantai Minyak Beku untuk santai petang. :)
Square One untuk menonton Alice in Wonderland.
BP Mall untuk shopping.
Dua tiga kali ulang alik Hospital BP utk cari sumber dan bertemu rakan lama yang menjadi konsultan bina sepital.

Yang paling best selama sebulan ni jugak aku merasakan dekat dengan family.
Mana tak nya, every week balik rumah.
Kalau nak rasa kat Muar lambat lagi laa gayanya.
Duk HQ, sebulan sekali siap kena mintak cuti dulu baru dapat balik rumah.
Alhamdulillah.

Selesai.
Lusa kami semua inysaAllah kena balik semula ke KL.
Aduh...
melakukan rutin (check!)

sesi berguru bersama otai (hik hik..student skema kunun..) "ko baca manual ni dulu..jangan main pasang jek..kena karan kang"-datok black merepek ala2 cikgu pencen..huhu..lepas tu aku tibai je pasang..hehehe

di jeti pantai cinta merdeka eh silap pantai minyak beku tapi aku tak jumpa pulak minyak kat situ..



encik konsultan sepital BP..

husna ni memang cerdik laa..pandai pulak dia tunjuk gigi..No No No..hik hik..(dalam gambar dari kiri: irfan, husna, cikde, ya)

dengan pakcik yg belanja sate..:p


~mengapa ini semua harus berlaku? mengapa ini semua terjadi padaku?kenapa kena balik KL ni??~

5 comments:

  1. aku paling suka roti canai kat parit bengkok (kedai bukak pukul 9 kata kawan aku)..

    dan kerepek Jehan tetap menjadi pujaan...

    tapi aku tak penah pegi pantai minyak beku.. jepp tipu aku kata BP xde pantai.. =(

    ReplyDelete
  2. azma:
    ha'a kan kite pernah makan masa aku dtg lawat korang dulu..pastu g tropica village..:)

    pantai tu aku perasan masa g bp mall, ada signboard kt simpang..dorang bawak g tgk..

    jepp yang mana?
    aku ingat jai, lan, faris..

    ReplyDelete
  3. jepp tu budak medical elec..

    last nite kat BP, aku paksa dia bawak aku pegi pantai.. dia ckp BP xde pantai.. kalo nak pegi pantai, kena pegi melaka.. so pegi la melaka kul 1 pagi ngn dua keta.. tapi last sekali tak sampai jugak pantai kt melaka..

    last sekali dia surrender.. sorry la azma, aku tak boleh tunaikan jugak impian terakhir ko tu..

    lawak giler kalau ingat balik kisah malam tu.. haha.. entah gila apa aku malam tu..

    puncanya, sebab cari pantai kt BP tak jumpa...

    ReplyDelete
  4. Syahdunyer cerita kat BP..hehe..
    walaupun nama aku xde dlm hasil nukila ko, tp aku tau kawan ko yg jd consultan bina sepital tu adalah aku..hehe..
    tp memang best momen2 kat BP bersama ko...

    ReplyDelete
  5. zahrin,
    every moment dengan konsultan hospital bp tu memang best..

    tq sbb sudi temankan aku..hehehe

    *ada arep laa..ko ingat aku bawak dia tu saja2?? hehehe

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka