Tuesday, April 13, 2010

dari rak buku

Buku yang Azma belikan telah selamat diterima (thank you Azma :)).
3 buah buku:
1) Damai
2) Versus
3) Pada Angin Aku Berpesan

Aku sengaja memulakan pembacaan dengan buku no 3.
Penulisnya aku tak familiar di JS, jadi aku nak tahu bagaimana penulisannya.
Cover buku memang menarik, cantik. Aku suka dan 8/10 untuk perekanya. :)
3 hari lebih kurang.
Aku tutup buku itu dengan suatu kesimpulan.
Buku itu lain.

Apa yang lain?
Pada mulanya aku merasakan cerita tu sama macam "i'm not Single" (since sekang kan tgh drama AdamaYa kan).
Kahwin paksa2. Tipikal.
Tapi akhirnya..ada kelainan yang memang berbeza.
Bijak betul penulisnya ni.
Endingnya, heroin bercerai dan berjodoh semula dengan kekasih lama yang setia. wah!
Lainkan?
Sebab selalunya pasangan tu happy ending walaupun bukan pilihan hati. huhu.Cliche.
Ini berbeza!

Gaya penulisan seronok dan tak mendatar atau biasa2.
Ada terselit lelucon yang bisa buat aku tersenyum. :)
Mampu buat aku terus mengeja dari satu page ke page lain.
Dan akhirnya menamatkan cerita begitu pula.
Tahniah!
Sebab kelainan anda buat saya akan ingat cerita ini.

(image dari google)

~thumbs up buat Adileah~

2 comments:

  1. oh tq so much untuk komen tu...

    love: adileah

    ReplyDelete
  2. Adileah :

    Tq singgah di blog ini. :)
    Tulislah lagi kelainan yang lain pula ye..:)

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka