Tuesday, April 27, 2010

i want to have nothing to do with it..

Semalam.
Aku berada di ofis dengan title "pelawat".
Ha ha.
Gara-gara aku tukar beg kerja, makanya kad-M aku tertinggal dalam beg lain.
Takpelah tu.

Hari ini.
Aku dan team member yang lain agak stress (kelihatannya sejak semalam).
Menyelesaikan tugas yang kau sendiri tak ada kuasa nak putuskan apa-apa.
Ceh.

Aku biasa je.
Tapi bos macam memahami.
Semalam pukul 5 je dah suruh stop dan balik rest.
Hari ini, bos kata jangan tension2.
Main game dulu ke.
(Gila macam tau2 je aku tengah layan game kat FB hehehe)
Ha ha.

Makin tersepit untuk meninggalkan.
Keadaan dan kesulitan.
Namun masih meninggalkan kemanisan dan hikmah tak terlihat.

Kadang-kadang letih.
Rutin berulang.
Tak tahu gaya apa lagi perlu dilakon.

Tak perlu wayang.
Hanya jadi diri sendiri.

"Things are not as simple as they look like"~Versus, Hlovate.

1 comment:

apa-apa yang kamu suka