Friday, April 23, 2010

hatiku berbunga-bunga

Entri ini sudah basi sebab ketinggalan hampir seminggu.
Sebab pada hari kejadian, aku sangat teruja.
Jadi tak leh nak menulis apa2. :))

Ok, memang aku jakon.
Tapi itu 1st time, orang yang aku admire aku dapat face to face dengan dia.
Mengaku, aku memang laa tidur semasa pidato beliau sebab aku sudah sedia faham akan kekurangan diri yang alergik dengan menda alah seperti itu.
Tapi sejak beliau datang, kemudian beliau hendak meninggalkan kami, aku tak lepas memandangnya..ececeh...:))

Aku tidaklah dapat bergambar bersama tapi aku dapat capture video beliau dari dekat.
Aku sukalah!

tetamu pertama dari sebelah kiri-nurul syahida.



di sebelah kanan- fatimah dan mariam.


tersepit di khayalak -hazuin akmar ..eh kenapa senget?

tetamu yang ikut serta setelah dipaksa hehehe..-mat due, rashid dan arep.

(sila lihat background sahaja-tiga budak tu masih lagi interprem hehehe)


tu dia! yang aku tunggu2 sejak jam 8.30am..beliaulah yang kumaksudkan..:))


sentiasa tersenyum..

dan tersenyum...

di permulaan pidato beliau..


~cane nak masukkan video dalam blog ??~

4 comments:

  1. ceh...ingatkan muka aku..rupanya cek det...

    ReplyDelete
  2. lie,
    nanti aku cari gambar ko yek...hehehe

    ReplyDelete
  3. bestnye.. ku pon suke che det!!

    tp gmbo yg ko amik ni blurr.. pki tripod la lenkali. hoho

    ReplyDelete
  4. best kan??
    jumpa ngan org yang sentiasa ada dalam emel aku..hehehe..

    alah fairul, aku pakai nikon murah jek..sorry laa..

    video aku clear tapi cane nak letak kat cni..aku takde button upload video..gambar je boleh...

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka