Monday, April 19, 2010

kerja setengah dekad yang lalu

2-3 hari sudah.
Aku buat gila (gila kah?)
Aku baca segala emel yang aku pernah sent kat orang.
Terutamanya emel sekitar tahun 2003-2004 (alah time tu pun aku baru kenal dan reti guna emel pun) hehehe...
Kelakar betul!

Zaman tu, orang sibuk2 guna emel..aku masih gak nak tulis surat dan hikayat sebab aku suka menulis.
Aku suka beli setem and tampal kat atas sampul.
Paling aku suka dapat surat. :)

Tapi bila orang lain duk sibuk2 ber-emel aku pun tanak la tertinggal.
So aku emel je kat sape2 yang ada emel.
Dan emel pertamaku itu menimbulkan cerita dan gelaran yang agak kontroversi.
Tapi aku suka!

Dan sekarang emel pun dah jarang digunakan.
Kalau ada pun emel forward jek.
Nak tulis emel tapi pada siapakah?

~sekang FB tapi aku lebih suka blogging~

2 comments:

apa-apa yang kamu suka