Monday, August 16, 2010

lagu P. Ramlee satu cik adik!

Sabtu lepas, keluar g shopping barang dapur dan barang sendiri.
Dalam kepala menimbang-nimbang hendak ke Giant Tg. Agas atau ke Kini Bkt Gambir.
Last2, pilih Kini sebab dekat dan naluri ketika berada di simpang keluar taman telah menggerakkan steering ke ke kanan.

Sampai Kini, lagu raya.
Baru puasa ke-4.
Tak sabar2 ek nak beraya?

Aku kalau beli paper, ruangan yang paling lama aku melekat adalah "Salam Perantauan".
Hello!!
Ha ha ha.
Aku pun tak tahu kenapa.
Nak kata ada member2 yang tak habis study kat oversea, rasanya semua dah balik M'sia kot.
Just because.
Aku suka.
Feeling tu macam baru lepas SPM je gayanya.
Sibuk nak baca mesej2 dan ucapan dari budak2 kat oversea.
Pastu sibuk tengok dekat2 muka dorang dengan background salji la, statue la, bridge la, bangunan uni la, etc.
Padahal sorang pun aku tak kenal.

Dalam ucapan dorang tu dah boleh agak dorang ni budak mana.
Sebab dalam ucapan tu mesti adanya nama sekolah lama.
Hehehe.
So mana tau junior aku ada ke kan?

Ok.
Mengaku sebab aku teringin nak study kat oversea.
Tu lah, tak serius masa apply dulu.
Tak nak g interview laa..ish..
Sebab tak nak kalau hari raya tak dpt balik M'sia.
Tapi belajar kat dalam pun bagus apa.
Homesick!!! huhu.

Tak kisahlah.
Dapat tengok gambar orang pun jadilah.
He he he. :)

Ok.
Itu saja.
Terima kasih.


Hari Raya 1429H

* lately, penulisan aku tak menarik..uwaa!!!

~Selamat Berpuasa (hari ke-6) ~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka