Thursday, May 7, 2009

bila ia melibatkan hati saya...

Sigaraning telah selesai saya khatamkan petang tadi.tengah hari tadi airmata hampir menitis,cuma bergenang saja di tubir mata.saya sedih membaca chapter sahabat baik Ali, Nurul menemui ajalnya akibat ditikam kerana nak mempertahankan sahabatnya.ada lagi tak orang macam dia kalau saya punya sahabat?

tengah hari tadi jugak,kami telah 'pangkah' satu lagi kedai makan.black list!saya tak mahu cerita di sini.biarlah hal ni asal saya dan kawan2 takkan jejak lagi ke kedai tu.esok rasanya tak mahu lunch lagi di kedai2 sekitar yang tak approved lagi.elok beli roti atau makan megi saja.huhu.

bercakap mengenai virus H1N1 ni, HKL dah ada zon kuning-berjaga2 beb.jadi sebagai trainee yang tak de protection, takde amek injek vaksin, sila jangan cari pasal nak redah kawasan larangan ok.huhu.akibatnya aktiviti-konon2 rajin-kitorang nak ke site tu telah terbatas.[gembiranya dalam hati..lalala]

petang tadi saya set screen saver dekstop dengan fail gambar.tiba2 muncul gambar graduasi UM.sebenarnya tak mahu pamer,[hanya untuk koleksi peribadi],tapi rasanya itu sweet moment selepas lelah meredah 4 tahun yang sesak nafas tu.lihat saja pic di bawah.ada segaris senyuman di bibir saya.:)


grup thesis di bawah Dr. Fatimah.[rabia,saadah,fatimah,dr.fatimah,hazi,kak yatt, fazah+wesak and zarin].


sebaris gadis2 jelita ;p [syera,fatimah,rabia,fazah,hasnor,saadah,sya2,azma,almas]


Biomedical Engineering Batch 04-08 Convocation Ceremony on 080808.;p


we call miss rabiahtuladawiah musa to receive her scroll..:p

~cerita indah ini (cerita ke-4 dlm entry ini) akan selalu saya bawa dalam hati.sekarang sedang 'mengeja' novel english "A Time to Kill-John Grisham"..tatau bila nak khatam pulak yang ini..hahaha..~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka