Tuesday, May 19, 2009

sleeping beauty in me...:p

satu mimpi saya.dia datang lagi.dia duduk di sebelah saya.saya suka tengok dia.nampak comel.tapi ada sesuatu menjalar kat hati saya.macam renjatan arus tak berapa nak heavy.ala micro jek.bahaya sampai ke jantung,tapi rasa sangat.saya dapat rasa walaupun dalam mimpi.mata tengah terpejam rapat.seolah2 macam betul2 berlaku.ah, saya memang dah angau overboard.

sebenarnya dia datang mahu selamatkan saya dari satu situasi yang boleh buat saya 'pengsan'.dia memang hero saya.ceh, macam mimpi sleeping beauty jek.hehehe.saya tatau nak kata apa.i was speechless at that time.saya cuma memandang matanya yang memukau itu.ala2 mata kucing siam yang comel.haha.yeay!!

emm..bilalah hero saya mahu datang betul2?saya selalu tunggu si putera 'charm'ing tu muncul.:p


yang comel ni saya mahu


yang genit ni saya mahu juga

oh hero sape yang sampai ni??:p


yang ni mahu?sape mahu??cepat2...hahaha

"Tuhan,

kirimkanlah aku kekasih yang baik hati..."

2 comments:

  1. kenapa sampai macam ini sekali..
    bermimpi bagai nak rak ni...

    ReplyDelete
  2. hahaha.mimpi indah selalunya memberikan senyuman manis.tak mahu bangun,nak terus mimpikan dia..hehehe...

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka