Friday, May 22, 2009

saya ditinggalkan lagi..takmo...

petang tadi kak yam selamat menghantar saya ke rumah baru.penat angkat barang yang besar gedabak dan berat boleh tahan tu ke tingkat 5.mak aih.kesian kak yam.kesian saya jugak.apa nak buat itulah hidup.cewah.

penat2.rehat dulu.lebih kurang pukul 3 kak yam tinggalkan saya.kak yam pesan "ada pape message tau."masa tu saya rasa pengalaman dihantar ke sekolah asrama menerjah hati.ya Allah.saya hantar kak yam dengan pandangan penuh sayu.hukhuk..isk..isk..

sedihnya.rasa mahu berlari ikut kak yam balik ke gombak semula.saya dah mula rindu katil dan tilam tepi tingkap dengan saujana yang indah tu.saya rindu mahu duduk di sofa depan tv hanya clear channel media prima itu.saya rindu nak panaskan makanan dalam oven yang best [belajar guna dari kak yam].

saya rindu mahu lepak2 dengan housemates yang havoc dan suara sepelaung kuatnya itu.uwaaa...saya dah mula homesick.kalau masa sekolah dulu, ustaz haidir cakap "reput"utk budak2 yang asek nak nanges balik rumah..huhu..

saya memang reput.bila saya mahu jadi budak dewasa?entah..saya anak manja?entah..saya rasa saya ada emosi..sebab saya manusia biasa..


kak awin [kakak sulong +kakak naimah yang jadi tempat adik2 mengadu dan bermanja]


naimah dan fatimah yang shophaholics..hehehe..havoc gak :p


kak yam [kakak tempat rabia dan sya2 bermanja hehehe,menjaga makan minum rabia jugak], sya2 dan rabia

~rindu tu kan manis dan indah~

5 comments:

  1. gmbr bwh skali:geng baju belang :D

    ReplyDelete
  2. ooo..geng belang yang comel kan??hehehe

    ReplyDelete
  3. kenapa geng baju belang berpisah...
    dah masuk geng lain ke?
    biah pindah ke mana?
    mesti sebab nak dekat dgn peng ni

    ReplyDelete
  4. kenape geng baju belang berpisah?
    biah pindah mana?
    mesti sebab nak dekat dgn peng ni

    ReplyDelete
  5. peng,
    mana berpisah.tidak serumah lagi dah.apatah lagu sebilik.
    orang dah pindah rumah laa peng.training dah habis.
    tapi rindu wlpn baru dua hari...isk isk..;(

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka