Wednesday, May 6, 2009

he said...and i listened...

herr bogner: "sesungguhnya Tuhan sedang menguji kamu..dan sesuatu y susah dapat itulah y akn kekal lama.."

saya tahu, bila Tuhan menduga kita maknanya Tuhan sayangkan kita. sebab Tuhan mahu kita merintih dan meminta padanya.berdoa padanya.alhamdulillah.saya tahu ujian itu adalah tanda Tuhan selalu ingat pada kita.

saya rasa tiba2 jiwa saya rasa sakit, dada saya rasa sesak, hati saya rasa pedih bernanar.saya tak faham kenapa tapi saya mahu mohon agar Tuhan hilangkan segala rasa yang tak sedap dan sangat menyiksakan itu dari dalam hati ini.

saya hanya mahu hati saya terisi dengan rasa bahagia.saya juga mahu hati saya penuh dan sarat mengapungkan rasa cinta.cinta untukNYA dan untuk seseorang yang saya sendiri mahu menjemputnya supaya menghuni di segenap hati saya ini.saya senang kalau dia sudi menerimanya.

p/s: kenapa dengan hati ini? sudah 'sakit'kah?

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka