Wednesday, June 9, 2010

honeymoon

Last week, lepas dapat tau berita -yg aku tatau nk klasifikasikan ia sebagai apa- tapi insyaAllah bakal merubah kehidupanku, aku berangkat ke Penang.

Itu 1st time.
Siyes.
Aku tak pernah naik kapal terbang sebelum ni.
Itu 1st time.
(sila rujuk entri bergambar sebelum ini)
Walaupun ada gaya macam Chiaki.
Tapi ia
Best! :)

Esoknya aku terus naik bas pulak balik JB.
Malamnya aku bertolak pulak ke Kuala Perlis.
Paginya aku berlambung ombak pulak ke Langkawi.
Tak rasa nomad gile ke.
Hu hu.

Sebelum ke Langkawi, petang tu aku melawat abah kat sepital.
Baru kuar OT.
Sedih tengok keadaan abah.
Kat bawah leher dia nampak bekas bergaris tanda kena potong dengan skapel.
Aku rasa dorang guna teknik gam, sebab aku tak nampak benang jahitan pun.
Teknologi.
Lebih mudah sebab bahan tu biodegradable jadi tak perlu datang semula untuk buka jahitan nanti agaknya.
Aku pun dah lupa pasal sains bahan ni.

Abang cakap aku ngan kak cik anak derhaka sebab nak g berfoya-foya malam tu.
Minta maaf kat abah.
Seb baik abah dah ampunkan. :)

Naik cuti-keadaaan menjadi huru-hara semula.
Huwaaaaa!!!

Rasa macam nak buat u-turn je tp highway plus mana ada signboard seumpama tu ( unless exit kat tol dan u-turn kat situ).

Asek2 nak lari balik kg je dia ni tau.
"Melarikan diri tak menyelesaikan masalah"
Emm..kalau nanges bole?? hahaha

Lepas ni nak g Jepun pulak.
Terpengaruh novel Harajuku..hehehe..
:))
                                           











































~ke mana lepas ni? pulau jeju atau harajuku?? hehe :p ~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka