Sunday, June 27, 2010

Husna tak suka benda melekat kat tangan dia

Ke JB.

Ke HSI terlebih dahulu.
Melawat Husna.
Beberapa bulan ni kerap ke hospital.
Hari tu melawat abah.
Hari ni melawat Husna.

Husna dengan IV set (beg air dengan tiub dan segala perkakas nak masukkan air kat tangan tu) dan gadis di balik stand itu. :)

Husna dengan makcik2nya hehehehe

Husna yang sudah mengantuk ditidurkan oleh mak usunya

Husna yang berjaya tidur setelah mengamuk bangun pagi terkejut sebab kat tangan dia ada benda melekat.

Hajat lain ke JB untuk mencari "Seikat Kembang Merah"
Aku ke Angsana.
Agak lama juga tak ke situ.
Tak banyak beza cuma ada naik taraf sistem dan semakin ramai pengunjung.

Tetiba teringat kenangan masa form 4.
"Persembahan Silat Cekak Hanafi Terbesar- Gerak Cemerlang"
Memori....

Peliklah.
Satu yang aku rasa ada lebihnya KL tu adalah apabila ada buku JS baru keluar, terus g pustaka buku kat Pertama atau Jalan TAR, dah ada buku tu kat rak.
Tapi kat sini, merata aku cari -Kota sampai ke JB- tak jumpa pun.
Adakah faktor jarak?
Mungkin kena tunggu lama sikit baru buku tu ada gaknya.
Isk isk isk.
Benci tau!

Akhirnya abah pulak dapat sandal baru.
Tahniah abah! :))

*Aku akan jelajah Muar pulak mencari "Seikat Kembang Merah"..yeosh!!

2 comments:

  1. Gigih betul carik novel..
    jangan sampai campur adukkan live n drama sudah..haha..
    Metropolitan JB pun xde ek?? tu bukan masalah Rural area.. aku agreed, tu masalah jarak.. hehe..

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka