Wednesday, January 27, 2010

Kahwin

Seperti semalam, modus operandi lawatan kerja pada hari ini adalah sama.
Sebanyak 4 tempat yg kami lawati worksyop derang, itulah menda alah yang kami nampak.
Rasanya kalau suh ulang balik proses nak buat kaki palsu tu, boleh kot.
Actually notes n  kuliah Dr. Azuan masa kelas P&O dulu banyak membantu aku memahami prosesnya bila dapat tengok dengan real. Thank to our beloved ex-lecturer! :))

Dan sesi yang paling hampeh adalah taklimatnya.
Haruslah aku merasakan habit aku -ngantuk & tidur dengan cubaan cover paling efisien- adalah relevan pada saat2 begitu. hehehe.

Na, itu just intro utk entri tak berapa nak berbaloi pada kali ini.

Agak bosan bila hari2 bercerita hal yang sama.
Macam dua hari ini, P&O dan segala aksesorinya saja yang duk menyibuk dalam diari hidup aku. huhu.
Dan haruslah sebab aku ni spesis manusia yang bosan dangan rutin tapi ia adalah hidupku.

Kelmarin dalam cermah Hari Kualiti ofis, ada disebut tentang INOVASI dalam diri.
Rutin sebenarnya boleh diinovasikan barulah ada keseronokan. cewah! hehe.



kesimpulan: kebosanan mendorong diri untuk mencari inovasi (bergaya dan positif  kan? hehe)  :)

~Na O Mei is ON AIR~

*kenapa tajuk entri tak de kaitan langsung dengan isi? aku pom kompius ni ..hahaha

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka