Wednesday, January 20, 2010

sayonara

Satu pagi ketika makan di food court opis.

Terdengar satu dialog seorang sang suami & bapa kepada kawannya :
 "Isteri kau boleh bawak anak kau 9 bulan, takkan kau tak boleh bawak kereta bape jam bawak isteri kau balik kampung"

--->apa boleh aku katakan: IMPRESSIVE! (lebih kurang cani laa aku kagum ar)
aku puji dengan pendirian kawan aku ni.

Lately, aku banyak mendengar frasa atau ayat2 yang buat aku berfikir dan secara peribadi aku sukakannya.
Ada makna di sebalik ayat tu yang kadang2 langsung takde quote mana2 sumber, maybe spontan keluar dari mulut sang pemilik kata.

Ada lagi satu ayat dari orang yang sama:
"clear tapi tak crystal"

--->aku masih mencari makna dan penggunaan yang sesuai utk ayat tersebut.

Semoga aku mendengar lagi banyak kata2 dan putis indah dalam hari2 hidupku...

~pulang ke rumah abah & mak~

SAYONARA for a while...

2 comments:

apa-apa yang kamu suka