Tuesday, January 26, 2010

we need orthotic device for tongue, please

Aaaaa.....aaaaa....aaaa....
Alunan melodi (into lagu Aizat masa AJL) menghiasi perjalanan kami.
Menggantikan radio kereta usang yang speaker nya sudah segan mahu melontarkan irama. (karat sungguh intro kali ini..huhu)

Hari ini amat lelah.
Aku hampir terlelap tatkala mendengar 'kuliah' dari Mr Lim.
Serius!
Dah banyak kali aku alami benda alah camni
Memang dah perasan akan 'kelebihan' ku ini sejak zaman study form 4 lagi.
Habit ku yang akan tidur dalam kelas umpama aku ini sungguhlah alergi dengan ucapan awam atau seumpamnya, apatah lagi kuliah bermodulkan teori dan segala silibusnya. hehehe.

Dan habit itu tidaklah hilang dek usia walaupun aku sudah bekerja,
Ia menyerangku lagi bila aku membuat site visit dan mendengar briefing/ taklimat daripada tuan rumah. hahaha.

Hari ini kali ketiga (memang la baru tiga kali ini utk sesi lawatan kerja ini), aku berkeadaan demikian.
Yang 1st time tu logiklah sebab syarahan oleh ex-lecturer kesayanganku.
Dah sah2 laa aku tak leh blah dan terpaksa menurunkan wajahku sambil tanganku cuba menarikan pen di atas buku (gaya mencatat sambil mendengar oenuh khusyuk laa konon hahaha).

Lawatan kerja selama 2 hari ini membuatkan aku dan yang lain duk tergeliat lidah nak speaking London.
Dah lama tak speaking beb.
Haruslah kalau semput2 nak menyebut kan? huhu

Esok, Mr. Raymon will be our host..:p
Practice make perfect.


Kesimpulan: Haruskah lidah juga memerlukan ortosis?? hahaha..

~dah lama tak tengok fb..uwaaa!!

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka