Friday, January 15, 2010

sorry seemsto be the hardest word to say

Satu lagi berita 'menghempap' dada. Dush!
Aku rasa aku boleh kena tekanan perasaan la kalau macam ni selalu.
Orang cakap biasalah penyakit orang kaya yang duk bandar. Eh adakah? huhu.

Apa aku patut buat?
Sometimes aku rasa ni macam dah over limit beb.
Peh...tiba2 nak nyanyi lagu budak Akim AF tu -BENGANG!

Tapi kata Adam Hassan -"larikan diri tak menyelesaikan masalah"

Uh, aku tak dan nak pikir.

Aku terus isi borang cuti.
Lebih baik aku keluar dari KLhell ni and balik kampung menenangkan diri.

Tapi aku nak tanya korang lah..
Apa korang rasa, if someone dah lukakan hati korang tapi boleh buat derk n without say at least..at least..even one word -SORRY.
Aku dah cukup terbakar.

Kan aku pernah cakap, muka aku ni transparent.
And I'm sorry if ekspresi aku memang amatlah bengang.
Apalah dosaku?

Takpelah.
There's a silver line behind the dark cloud.

Semoga aku mendapat ketenangan atas penyakitan jiwa yang amat dalam ini..insyaAllah..
Tuhanku, aku mohon...

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka