Thursday, January 14, 2010

serangan dalam senyap

Dada aku betul2 rasa 'sesak' dan 'terhimpit'.
Dengan macam2 cerita sepanjang minggu ni.
Aku malas nak update bukan sebab aku rasa nak retired (macam kena hired as official blogger jek) ke hapa, cuma aku take time untuk cool my 'hot' engine down (adakah ayat omputih cam ni?? huhu).

Aku busy (macam la tak pernah ada makna busy dalam hidup aku sebelum ni)
Aku busy mencari sesuatu yang mendamaikan hidup aku.
Aku busy dengan segala macam hal.
Dan ...kerja sampingan aku...
Aku busy menyemak kan kepala otak yang sedia tumbuh semak meliar (bombastic gila nak menunjukkan segala serabut kat kepala)
Tapi aku buat2 cool jek
Aku buat2 tak de hape rilek2 saja.

Tapi please...
Hari ni aku betul2 macam kena 'heart attack'!
Balik dari site, dapat berita cam haram.
Tapi aku betul2 speechless.
Dan aku tak rasa banyak, kecuali satu -FRUSTRATED giler!

Demmit!..

~maaf sbb entri kali ini seperti hilang kewarasan dan agak celupar jari2ku menaip.
   beristighfar aku...

(semoga aku peroleh ketenangan dengan adab bahasa yang indah pada entri akan datang)

2 comments:

  1. what happen??
    patut la lama diam menyepi tanpa berita daan cerita..

    ReplyDelete
  2. azma,

    aku mencari damai di hati..help me...

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka