Thursday, January 28, 2010

megi goreng telur mata

Pelik.
Hari ni bila aku free, tak nak pulak gigi ni sakit. Peh.
Padahal dari minggu sudah gigi ni ngilu2 mintak perhatian. uhuh.

Maka aku sebulat tekad membatalkan hasrat ke Klinik Cahaya Suria pada pagi yang indah ini malahan aku menukarnya dengan melantak megi goreng saja di kedai sebelah kedai kak Salmah Sayang.
Aku tiap kali g breakfast kat food court tu, aku heran betul kenapa la que kat kedai Kak Melah tu punya la panjang. Sampai msuk zon kedai Nasi Kandar hujung tu. (ada taruh apa2 ke? dush!)

Lately,
kenapa blog ni dah jadi macam "diari harian seorang Rabia" pulak ni?
Gila jiwang! (jiwang ke kalau menulis diari ??uh)

Untuk 2010 ni aku rasa nak buat gaya penulisan biasa2 jek.
Ikut sedap rasa.
Ikut orientasi jari.
Ikut suka aku jek.
Mana kita boleh jangka bila ilham dari langit akan turun kan?
Haruslah terima saja.
(tapi aku dah ada rasa menyampah sikit dengan gaya ni.ah, nanti bila aku dapat kata2 yang lebih indah aku bermadah lebih puitis lagi..hehehe)


~menyambung rutin..lalala~

*Na O Mei dah ada baby, namanya pun Na O Mei. Aku geram betul kenapalah nak sorok2 pernikahan tu. Kesian Na O Mei. A'a tu pulak selambe je. Tak reti2 nak lindungi bini. (weh apa yang aku repek kan ni??)

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka