Tuesday, April 28, 2009

i'm here for what i love!

apa perkara paling seronok dalam hidup anda?saya tak tahu nak klasifikasi mana2 definisi seronok bagi peristiwa yang berlaku dalam hidup saya.pada saya mudah memakna erti gembira.bila saya ketawa,senyum,sengih kerana hati saya bahagia,itulah peristiwa yang buat hidup itu seronok.

hujung minggu lepas,saya pulang ke kampung.menemui ayah bonda terchenta.dan 'sesuatu.'saya singgah bermalam di rumah abang.sengaja.ada tujuan.hehe.[lihat saya bahagia].

saya layan Husna satu malam,kemudian esok paginya juga saya jaga dia.Husna si comel saya memang comel [suka hati sayalah nak cakap dia comel].dia sudah pandai meniarap.tapi kelakarnya dia masih tidak reti nak adjust lengan dia untuk manampung badannya.akhirnya kepala dia selalu jatuh ke lantai.kesian Husna yang comel ini.tapi tak apa saya sudah train dia supaya seimbangkan badan.lepas ni kamu boleh eksyen kat Atok dan Opah ya!haha.:p

Nur Aimi Husna pujaan hati saya dan keluarga ;)


sebelum pulang ke kampung,saya dan rombongan cik kiah [seramai 14 orang +en zul +en zubir +uncle driver van] ke Ledang, Johor.niat di hati bukan ingin menawan puncak yang famous dengan legenda @ hikayat @ceritera sang puteri cantik kegilaan ramai lelaki itu, tetapi untuk menjengah keadaan sang bumi yang bakal diduduki tak lama lagi nanti.

asyik dengar cerita dari mulut orang saja [sehinggakan abah, mak, kak ngah n abang ngah pun dah tengok], akhirnya saya sendiri jejakkan kaki ke tempat itu.letaknya di Serom [kitorang gelar "Serum" dengan slanga Scottish hehehe], kampung abang ngah and dekat2 dengan kampung abah.tak jauh jugak dari rumah moklong and mokde.itulah KKTM Ledang.cantik!

tapi takde lah gambar yang sahih tulis besar-besar itu KKTM Ledang.hehehe.sebab tuan punya kamera lebih exposed pulak.banyak gambar manusia jelita dan kacak daripada gambar bangunan dan kawasan yang indah.hahaha.;p

tak kisahlah janji kami tahu kami ke sana.kami tak perlu nak kecoh2 dengan kedatangan tanpa red carpet tu kan.nantilah bila dah rasmi berpenghuni insyaAllah nanti, barulah berani sikit nak pamerkan kecantikan tempat tu.hehehe.



perjalanan jauh pun buat kami tak lekang senyuman


depan lab medical


dua tiga kucing belang..[yang tengah paling cute] ;p

gaya video klip ala2 band boy



...leading...


sebenarnya nak amek gambar latar Gunung Ledang di belakang tu, tapi ada puteri cantik pulak muncul..;p


sudah mahu pulang ke KL..tata..


sebenarnya saya punya cerita lebih bahagia.seronok.dan buat saya tersenyum sepanjang saya di rumah mak abah.sssyyyhhh....saya masih mahu berahsia..;p

~sesuatu yang indah selalunya datang dengan membawa makna dan senyuman yang manis~

8 comments:

  1. KKTM ni ktne ek?..hmm..cmne aku leh xtau wlahal aku org situ??..xadil ni rab..hehe

    ReplyDelete
  2. cik im,
    kktm tu kat kg awak le..
    kalau kau rajin nnti datang lawat aku tau..hehehe

    ReplyDelete
  3. krm salam nur aimi husna..mtk no tpon skli ey hehe..

    ReplyDelete
  4. en.charm09,
    mintak maaf ayah husna tak bagi anak dara dia kena ngorat dengan awak..tolong jangan potong line eh.hahaha..
    amek no ni kalau nak sangat cakap dengan dia :0176737154..;P

    ReplyDelete
  5. sy dah sms no husna tu
    tp dia x reply
    mybe tgh sibuk minum susu kot huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha..tu no mak sedara dia y manis..try lagi maybe tengah bz kot..buat nestum..hehehe

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka