Monday, April 20, 2009

...menjerut tali rafia ke leher...

saya tak suka task kali ini.mengajar sesuatu yang saya tidak arif.tidak mahir.tidak luas pengetahuannya.hanya dalam masa sehari untuk menyediakan segalanya.tak suka!tak suka!

kalau kamu tanya saya apa itu "heat transfer"?.saya mahu menangis.demi Tuhan,saya menyesal memilih tajuk ini.dan meletakkan ia di tepi nama saya.tak sangka saya terpilih untuk slot esok.mula2 saya fikir saya terselamat dalam undian berani mati ni.Ya Allah, saya minta nyawa...saya mahu menangis...:'-(

tolong saya.saya sangat lemah ilmu fizik.saya tak suka ilmu kimia.topik ini tak pernah mendapat tempat di hati saya.saya mengaku.dulu saya cari pasal dengan cikgu fizik.agaknya sebab tu sampai sekarang saya tak leh nak masuk dengan subjek yang orang cakap indah ni konon2nya.huh.mujur spm saya lepas.

sekarang saya sudah tense.saya cari info dalam internet.saya mahu download video.yang itu satu hal.saya memang fail kalau download2 ni.apa saya kena buat?ada tak sapa nak tolong??

why me?kenapa saya di'tembak' dan diseret untuk present esok.saya rasa hidup saya sudah tidak bermaya lagi.saya sudah tidak larat.rasanya mahu tidur sahaja malam ni dan tak mahu bangun.inilah tugasan mencabar setakat ini.kamu bayangkan mengajar budak baru habis foundation fizik.saya lagi mahu kelentong.saya rasa dorang yang lipat saya balik adalah.Tuhan tolonglah hambaMu ini.ameennn...

~malam ini saya tak benarkan diri membuat kerja lain.novel tolong duduk diam2 kat situ.saya mahu bikin slide untuk esok.harap2 saya berjaya lepasi hari esok.dengan baik.dengan cemerlang.minta semangat utk datang.insyaAllah~

5 comments:

  1. gutlak, insya allah everything gonna be alright.. :)

    ReplyDelete
  2. Heat Transfer. Waaa. Tajuk feveret tu.hehe

    ReplyDelete
  3. azwan,
    thank you..doakan akak..

    alang,
    ni alang muzammil si nuha tu ke?
    ehehe..anyway that topic is so miserable!! uwaaa....

    ReplyDelete
  4. haha
    no no
    alang is my follower haha
    dia sgt suka paper ni..
    mat jgn marah aa.

    ReplyDelete
  5. oh really?
    bagitahu dia gantikan tempat saya utk present nanti boleh?
    ;p

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka