Wednesday, April 15, 2009

..when he came to my dream..

...they don't know how long it takes
waiting for a love like this... ~Lucky, Jason Mraz

cerita satu mimpi.mimpikan dia.dia malu2 tapi masih berperawakan menarik di mataku.cewah.apa makna?entah.aku tak tau mentafsir mimpi walaupun tamat kitab tajul muluk sekalipun.aku taknak anggap mimpi mainan tidur sebab mimpi buat tidur jadi indah.entah2 aku tak sedar aku tersenyum sedang mataku terpejam rapat.nasib baik roomate tak nampak.hehehe.ni semua gara2 aku banyak memikirkannya.tak tau kenapa.tapi aku rasa aku ada satu jawapan saja.aku rindukan dia.confirm!

this is the dream which i love most!rasa mcm tanak bangun dari tidur kalau dia datang dalam mimpiku.nak selalu bersama.nak selalu melihat matanya yang bersinar tu.nak selalu melihat dia tersenyum manis.walaupun dalam mimpi,tapi aku sangat suka! =)


si dia itu yang selalu membuat hari2ku rasa bahagia...

..if i could have the chance
i would not let you go
yes, i won't...
~rabiahtul, april 2009~


~aku mau tidur bertemankan wajah comelnya!~




No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka