Wednesday, April 22, 2009

...rindu belum berbalas...

semalam singgah di blog dan page friendster aliimran [macam nama hero cerita Sigaraning kesukaan saya je].ada banyak cerita pasal serikandi dan pahlawan Cekak.wah.aktiviti mereka sangat best.saya dah lama tak turun.rasanya kalau tanya nama buah silat pun saya teragak2 nak jawab.hehehe.apatah lagi gerakan.rasanya sudah canggung dan kekok.tulang dah keras.:p

hari tu masa balik rumah,ada juga buat latihan dengan adik.emm.saya surrender.adik lebih tangkas.yelah,dia pun dah ambil ujian lagi.tunggu masa nak konvo je.wah,tahniah cik yah! hehe.walaupun dia Cekak Malaysia, tapi ilmunya sama saja...

saya ni tengok uniform dalam almari jadi sedih sendiri.saya belum ada peluang menyarungkannya dan berlatih giat bersama teman.sejak bekerja ni banyak masa saya buat lepak2, untuk rehat2 saja.al-maklum konon penat bekerja la kan.huhu.penat berjanji dengan imran si jurulatih tu, tapi belum berkesempatan juga.sedih.:'(

tambah2 tengok gambar2 demo,latihan,makan2,dinner,etc.saya jadi rindu.dan sampai sekarang rindu saya belum berbalas...



...sekitar hari ko-k UM...


ish. buat betul2.jangan main2.nanti ada yang patah riuk karang.mana jurulatihnya ni?:p


oh kat atas papan sekeping rupanya cik im ye?kerek sungguh muka dia.hehehe.baik2, jatuh nanti.


bagus.rajin budak perempuan ni.anak didik sapa ni?;p



malam tadi saya sangat mengantuk.selepas maghrib,saya tertidur.senang saja,saya letak kepala atas bantal Sya2,mata saya terus tertutup.rasa macam baby dalam perut yang selesa dan enak2 saja tidur pulas.hehehe.kirim salam pada buku yang saya ingin baca [niat saja].huhu.

sebab semalam saya tense pasal "heat transfer".nasib baik saya bijak memutar kata2.student tu tak berjaya 'lipat' saya, sebab saya sudah sedia dengan 'servis balas'.slide saya tak menarik.simple.tak colourful pun.sebab saya dah kata saya tak arif, tak reti topik maut ni.jadi saya belasah saja.haha.

saya dapat markah 5/10 untuk slide dan total saya [tanpa hadir melihat presentation saya], 'cikgu' rahsia saya beri 9.9/10.mahu jaga hati saya ke? ;p

tapi saya ada satu cerita haru-blur-entahapahapantah.saya terjaga dari tidur kerana ada satu SMS masuk.zapp,saya bangun.jantung saya terus pam laju.darah mengalir deras.saya bangun.saya jerang air.sebab saya nak minum.

dengan hati yang masih tak sedap, kepala saya masih senoneng tak stabil.saya terus tuang air dari cerek [air tak masak lagi] ke dalam mug.beberapa saat,saya baru sedar.sebab nestum+vico saya tak melarut tapi timbul.haha.logic fail betul!

saya terus rasa mahu menangis atas sofa.naima pujuk,kak yam hanya menggeleng.

saya nak tanya, siapa yang buat saya begini?yang buat hati saya biru,jantung saya haru di malam hari.it was a miserable nite.huhu.

akhirnya,saya tidur lewat lagi...ceh.. [minta maaf saya terpaksa cari orang layan saya malam2 buta,nasiblah.hehehe] saya memang jahat! ngeee..;p

4 comments:

  1. hehe...btul la akak~...
    masuk silat, bile tggl kan rase rindu...eceh~..
    hu~

    hu~
    napekah ati haru biru...
    hu~

    ReplyDelete
  2. betul dak intan..hehehe
    keep practicing silat tau!!
    semoga menjadi serikandi kebanggaan ayah ibu..hehehe

    ReplyDelete
  3. erm
    nk order
    vico half cook satu boleh?:P

    ReplyDelete
  4. en.charm,
    air vico half cooked takde tapi air vico campur air paip ada..hehehe

    ReplyDelete

apa-apa yang kamu suka