Thursday, December 17, 2009

dia datang

Hari ini hari terakhir.
Mulai waktu asar nanti masuklah hari baru dan tahun baru.
Maal hijrah...1431H..
(Doa penutup dan doa pembuka)

Aku sangat mengharapkan tahun baru memberikan makna dan kebaikan yang lebih banyak.
Aku sangat mengharapkan tahun baru lebih membahagiakan.
Aku sangat mengharapkan untuk mendengar berita-berita gembira di tahun baru nanti.
InsyaAllah...

Dan aku sangat-sangat mengharapkan agar rezeki menyebelahiku...

(in heart)
mood dan semangat hujung tahun semakin menunjukkan gulingan yang agak laju.
dan aku cuba untuk membuat kawalan sedaya baikku.
aku tak mahu sampai aku rasa ingin hilangkan segala harapan.
(walaupun sebenarnya aku semakin merasainya)..oh tidak...

aku selalu bertanya;
apa aku mahu?
apa yang aku kena lakukan?
...
tapi aku pasti aku mahukan ia lebih bermakna dan tidak sia-sia..
kerana aku cuma hanya ada satu masa.
kerana aku hanya aku..

*semoga semuanya jadi baik-baik saja...

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka