Tuesday, December 22, 2009

mana aku tahu

Tengah hari ni aku plan utk ke bank menyelesaikan urusan bulananku.
Mana aku tahu.
Hampa betul aku.
Dah berkobar-kobar nak masukkan duit.
Penat-penat jalan jauh ke bank tu.
Merentas pusat beli beli belah yang ramai gila orang tu.
Mengharungi kepanasan global.
Melintas jalan raya yang banyak kereta dan motor tu (ni part paling gayat sekali).
Aduh..
Akhirnya aku hampa.

Nasib baiklah satu urusan dapat aku lakukan.
Urusan penyimpanan saja aku tak dapat.
Mana aku tahu.

Mana aku tahu.
ASB dah tutup akaun dan sedang buat kiraan akhir tahun.
Nak kira untung maa...
Huhu..

Akhirnya aku simpan aje di bank lain.
Manalah tahu aku perlukannya bila sesak.
Oh tidak aku akan bawak ke depan utk dua minggu lagi.
Dan akan menyimpannya seperti biasa.

~bersiap sedia untuk tahun hadapan.dan hari-hari tua.
i need investment plan and good fund for the future..insyaAllah..~

No comments:

Post a Comment

apa-apa yang kamu suka